Big Bowl!

Nyss kommit hem från en grymt roligt kväll i malmö! jag och mamma åkte in 1810 och mötte nettan och tommy där inne och gick och käkade på bk, sen gick vi in på entree och skulle bowla, men första lediga banan var inte förrän kl 2330, så vi gick runt kvarteret till big bowl istället, och där var det kl 2300, men direkt efter receptionisten sa det som avbokade någon så fick vi en tid 2100, så vi gick och satte oss och drack lite innan, sen bowlade vi i en timme, och sen efter det så gick vi och hörde om dom hade en bana ledig nångång, så hade dom kl 2300, så vi fick den och satte oss och drack lite till innan det och gick in i spelhallen och spelade lite. sen bowlade vi igen, och jag slog min första strike!!!! hade ont i handen och ändå klarade jag det, aldrig fått strike,eller bra poäng överhuvudtaget, men nu gick det fantamig bättre :D haha suger dock fortfarande men det är för skojs skull och för sällskapet man spelar ju, men är riktigt stolt över mig själv över min strike.. blir igen nästa söndag, fast med nettan och tommys barn också, men det är kul ändå :D det har varit en jävligt bra kväll ;D.förutom nu i slutet men inget jag behöver ta här.. nu ska jag kolla på film och se om tobbe ringer nångång, han sa att han skulle det när telefonen var laddad, och då var klockan 1730.... väntat på hans samtal jäävligt länge :( menmen, får väl prata senare idag! nu drar jag mig till sängen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
saandratheoneandonly