imorgon





tobbes föräldrar kom hem igårkväll efter 2 veckor i thailand, guuud så bruna dom är :o inte rättvist haha! jag ska bli brunare när jag åker till thailand så deså!. fick höra lite om hur dom hade haft det osv, och jag säger bara en sak, fyfan vad jag hade fått spel om jag fått dras med såna människor som dom fick, bortskämda snorungar och även en sur gubbe som vägrade testa nya resturanger osv.. nä fyfan..  ska iaf åka hem imorgon, och det blir utan tobbe för han vill inte åka ifrån sina föräldrar....kul? eh nej! men iaf finns inget jag kan göra åt saken. ska till tandläkaren på fredag efter skolan kl 1500, ska laga mitt första hål, hatar tandläkaren så ser verkligen inte fram emot det.. fyfyfyfy!
på lördag blir det att man ska iväg och bowla, vilket jag suger på irl men inte på wii, hade det bara kunnat vara tvärtom så hade  jag varit väldigt nöjd, men nu är det ju inte så, och åter igen finns det inget att göra åt saken haha, men det ska bli jävligt kul. inte träffat mamma på snart 3 veckor, och inte träffat min pappa och lillebror på över en månad.. min syster är det fleera månader sen jag träffa, på halloween festen i oktober/nov. kan även slänga in en god nyhet i detta inlägg! jag ska bli storasyster för 2a gången i maj :D, syster för 3e.
längtar som en idioot gör man. aja nu ska jag spela lite harpan sen lägga mig, blir upp i tid och packa osv imorgon och sen bege sig hemåt, och att tobbe vägrar följa med mig suger verkligen stenhårt!!!!
aja, natti natti på er, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
saandratheoneandonly