allra första inlägget!

ah.. shit. mitt första inlägg.. startade denna bloggen för flera månader sen men ja, som jag glömt bort! ska inte hända igen.. ooops..  jag har iallafall tillbringat 1 och en halv vecka hemma hos älskling, är åter igen hus/hundvakt när hans underbara päron är i thailand, väldigt mysigt må jag säga! fast saknar dom såklart, men vill dock inte se hur bruna dom kommer vara, sist dom var borta i en vecka så var dom vääääldigt bruna.. så efter 2 veckor i thaiiiiiii så ja.. det säger sig själv.. ska dock dit själv så ska dom få se på solbränna! mohaha.

nej detta får bli allt för denna gången, ni får veta mer om vem denna filuren är i nästa inlägg. klockan är faktiskt 3 på morgonen, lite förstående får ni vara :D höres senare idag! peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
saandratheoneandonly